Dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Doménico Casteleijn - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Doménico Casteleijn - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Doménico

30 Juli 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Met weinig slaap ben ik om 9 uur de stad gaan verkennen. Ik ben gewoon wat rond gaan lopen. Tegenover het appartement zit een jungle, Daar ben ik dan ook meteen heen gegaan. Midden in de stad, Hoe vet is dat! Vanuit daar ben ik richting de Petronas Towers gaan lopen. Een van de hoogste gebouwen ter wereld. In dat gebouw zat een groot winkelcentrum. Je had er vanalles. Van dure winkels tot lekkere eettentjes. Daar ben ik dan ook maar gelijk gaan eten. Rijst met kip natuurlijk. Vanuit daar ben ik maar een beetje rond gaan lopen, Wat een stad! Na 3 uur lopen had ik het wel een beetje gehad. Ik was kapot, Dus ben ik maar naar het zwembad gegaan bij het appartement. Ik kom nu net terug van China Town. Keer wat anders, overal lekker eten en veel tentjes met nepspullen. Heb hier ongeveer een uurtje rond gelopen. Dat was het dan voor vandaag, Morgen naar The Batu caves.

  • 30 Juli 2015 - 16:46

    Mama:

    Heyyyyy Do,
    Zoals je het omschrijft was het al een mooie dag in Kuala Lumpur. Wat een belevenis zeg. Echt geweldig. Wat een prachtig uitzicht bij Marc & Sally! We volgen je op de voet en genieten er nu al van. Taken care, son. Love u. Xxx

  • 30 Juli 2015 - 16:51

    Nicole:

    OOOHHHHH wat super, je bent een kanjer, wat een avontuur! Geweldig!
    Geniet ze, ik denk de hele dag aan je en volg je elke dag!
    Keep in touch en post lotst of pictures!

    Groetjes aan Marc en familie!

    Love you! SuikerTante xxx

  • 30 Juli 2015 - 16:52

    Frank En Maria:

    Hallo Domenico, allereerst wat tof dat je een reisverslag bijhoudt, zo kunnen we meegenieten van Maleisië. En al op de eerste dag zo actief. Het water loopt ons uit de mond bij de beschrijving van die lekkere eetstalletjes. Indrukwekkend he die Petronas gebouwen. Geniet verder xxx liefs Frank en Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Doménico

Actief sinds 16 Juli 2015
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 2456

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Backpack avontuur in Maleisie

Landen bezocht: