Dag 4 Kuala Lumpur - kuching - Reisverslag uit Borneo, Indonesië van Doménico Casteleijn - WaarBenJij.nu Dag 4 Kuala Lumpur - kuching - Reisverslag uit Borneo, Indonesië van Doménico Casteleijn - WaarBenJij.nu

Dag 4 Kuala Lumpur - kuching

Blijf op de hoogte en volg Doménico

02 Augustus 2015 | Indonesië, Borneo

Vandaag heb ik vroeg op moeten staan omdat het vliegtuig om 8:30 vetrok richting Kuching, Borneo. Heb om 6 uur de trein gepakt richting het vliegveld. Hier nog even wat gegeten. Echt lekker was het niet haha.. Om 10:15 kwam ik aan op Kuching Airport. Ik was erg benieuwd hoe Borneo zou zijn. Eenmaal in de taxi was het precies hoe ik het had verwacht. Erg mooie natuur met veel groen en veel palmbomen, Het is een stuk relaxter als de drukke stad. Iedereen doet alles op zijn gemakje hier. Eenmaal aangekomen op het hotel, Ik was erg moe dus ben even wat gaan slapen. In de middag ben ik alles een beetje gaan verkennen. Geweldige natuur. Savonds nog even op het dak van het hotel een paar biertjes gedronken met een mooi uitzicht over Kuching.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Borneo

Doménico

Actief sinds 16 Juli 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 2443

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Backpack avontuur in Maleisie

Landen bezocht: