Aankomst Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Doménico Casteleijn - WaarBenJij.nu Aankomst Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Doménico Casteleijn - WaarBenJij.nu

Aankomst Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Doménico

30 Juli 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Daar ben ik dan. Na een lange vlucht van 16 uur ben ik gearriveerd in Kuala Lumpur. De tussenstop in Dubai was zeker de moeite waard! Wat een geweldig groot vliegveld. En warm... S'ochtends om 7 uur was het daar al 40 graden. Heb 4 uurtjes moeten wachten voor de volgende vlucht. Dubai-Kuala Lumpur. Rare mensen in dat vliegtuig, Heel veel boerka's. Eenmaal aangekomen in Kuala Lumpur heb ik de trein naar sentral gepakt. Hier kwam Marc (Kennis) mij ophalen. Wat een geweldig uitzicht heb ik op me kamer. Ik vermaak me hier wel! Het is nu 7 uur in de ochtend en heb bijna niet geslapen. Dus ga straks maar even wat eten en de stad verkennen. Er is iniedergeval zat te doen hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Doménico

Actief sinds 16 Juli 2015
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 2469

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Backpack avontuur in Maleisie

Landen bezocht: